Muzica, un stil de viața

Muzica pentru mine a devenit un stil de viața. Dimineața deschid boxele, pun stick-ul și dau play. Cele mai variate melodii se afla pe acel stick, de la muzica clasica, la pop, comercială și chiar populară. Muzica pentru toate tipurile de stări. Îmi beau cafeaua liniștita in timp ce picioarele mele

 dansează pe sub masa. Merg spre facultate? Ascult muzica. Invat sau scriu, îmi pun Bach pe fundal. Fac curățenie? Dansez pe cele mai ritmate melodii impreuna cu partenerul meu de dans, mopul. Music is Life and Life is Music.

Nu știu cât realizați sau nu dar fără muzica lumea ar fi mult prea trista și extrem de monotona. De câte ori nu vi s-a întâmplat sa va schimbați starea radical doar pentru ca ați auzit melodia preferata. Sa nu mai vorbim de petreceri. S-au făcut o mulțime de studii despre beneficiile muzicii asupra organismului, psihicului și sănătății umane. Citisem un articol care mi-a plăcut foarte mult, al unui doctor cu renume, Intitulat ” Muzica ca un drog”. O metafora sublima, care se dovedește a fi adevarata.

Nu ma emoționez ușor și de foarte putine ori îmi arat sentimentele. In schimb, in muzica sunt câteva melodii care ma emoționează extrem de tare. Ma emoționează întrucât le asociez cu o persoana foarte importantă din viața mea, mama. Sunt departe de ea, și îmi e dor in fiecare zi. Îmi e dor și atunci când nu putem vorbi din diferite motive, ascult ce știu ca ii place, ascult muzica ei preferata. Ma liniștește, ma bucura și ma face sa ma simt mai bine și mai aproape de ea. Muzica devine un fel de terapeut care îmi asculta sufletul , dorul si-si aplică tratamentul fără sa ma întrebe ceva. E un fel de prieten, la nevoie.

E important sa asculti muzica de calitate cu un produs de calitate care sa redea sunetul la acustica maxima.

Am căutat pe Magazinul Tau produse Edifier.

De ce Edifier? Pentru ca au o experiența pe piața încă din 1996 și au 3 pasiuni: pasiunea pentru sunet, design și calitate. Intr-un cuvant, eleganta.

Mai mult, sunt implicați in tot felul de acțiuni sociale. Edifier oferă burse studenților de la diverse discipline ale Institutlui de Tehnologie din Beijing. Firma deține și un program Intitulat Eidifier Anghel Sound Foundation, Fundație care ajuta copiii cu deficiente de auz sa descopere puterea sunetului. Pana acum peste 60 de copii cu deficiente de auz au primit implanturi cohleare care i-au ajutat pentru prima oară sa-și audă Mama vorbind. Vreau sa ii felicit pe aceasta cale, nu multe companii de success ” apleaca urechea” si catre nevoile oamenilor. 

Faptul ca ajuta oameni cu deficiente de auz este un plus, pentru mine, boxele lor sunt perfecte, se încadrează cromatic in camera iar sunetul este clar si se aude foarte foarte bine. Se pot conecta prin Bluetooth, cu alte cuvinte poti sa-ti pui muzica preferata chiar de pe telefon.

Le puteți face o vizita  pe site-ul oficial aici : Edifier 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

