Poza de buletin

Cunosc prea puține persoane care sunt mulțumite de cum au ieșit in poza de buletin, permis etc. ca sa pot sa-i număr pe degetele de la o mana. Pe lângă faptul că ieșim foarte prost in fotografiile alea minuscule Imaginați-va sa mai aveți și o zi foarte proasta in care sa nu te ajute nici fata, tenul. O sa va povestesc despre o întâmplare reala a unei prietene. Am fost amândouă sa ne facem poza de buletin. Amândouă ne-am pierdut buletinul. Al meu fusese furat, cu tot cu portofel ( asta este o alta poveste nefericita cu câteva zile înainte de Crăciun ) iar ea era amețită de-a dreptul și l-a pierdut.

Ne-am aranjat cât de cât, ne-am luat o bluzița frumoasa, stiam deja ca cele mai pale culori nu o sa ne avantajeze, eram pregătite. Coada de la buletine era interminabilă, cred ca sunt mai mulți amețiți pe lumea asta decât mi-am imaginat, gândesc eu. Era dimineața, după ce am așteptat câteva minute bune, timp in care ne-am băut si cafeaua, am intrat. Prima am fost eu. Ceea ce urmează sa va povestesc e real. Ma uitasem de acasă in oglinda, îmi analizasem poziția favorabilă, care ma avantaja. Unghi, lumina, stiam tot. Machiajul era cel mai potrivit pentru trăsăturile fetei mele, eram blindata și pregătită. Eram convinsă ca nu am cum sa dau greș. Ma aseaza. Zâmbesc. Îmi spune sa ma opresc din ras, sa stau dreapta sa nu schițez niciun gest. Ma pune sa stau cu bărbia puțin in piept. Nu era tocmai cea mai buna potrivită pozitie pentru poza mea perfecta dar fie. Îmi spune, o sa număr pana la 3 și-ți fac poza. Nu te mișca ca așa va rămâne, nu mai fac alta. De-acord. 3, 2, strig ” stați „, spune 1, eu strănut și când ridic fata aud ” Și”, Blițul mi-a luminat fata, îmi dau seama de ce s-a întâmplat, fotograful și-a dat seama de ce s-a întâmplat. Prietena mea râdea cu sughituri deja. „Știi, din păcate nu-ți putem face alta poza, ea a fost deja trimisa, bla bla bla, in capul meu era era deja negru totul. Urmează prietena mea, care a urmat același proces ca al meu, doar ca in timp ce ma așteptam i-a apărut o pata roșie pe nas. Va Imaginați ce nenorocit a ieșit fix cu 5 minute înainte. Ii fac semn, ea nu ma baga in seama, ii face poza, iese sa ma întâmpine si ii împing o oglinda in fata. Moment in care începe sa tipe, nuuuu! Acel coș i-a stricat planurile! Și ghici ce, o va urmări 10 ani poza aia de acum înainte. A început sa plângă! I-am spus sa stea liniștita am auzit de niște produse foarte bune. Chiar dacă nu poate schimba nimic, măcar poate prevenii pe viitor !

Gerovital Stop Acnee este o marca de încredere, creată de specialiști cu scopul de a lasă tenul curat, frumos și sănătos. Gerovital este un brand 100% românesc recunoscut în aproximativ 30 de țări și este prezent pe piață de 50 de ani, având astfel o experiența incredibila in materie de cosmetice.

Gama Gerovital Stop Acnee a fost concepută sub forma unei scheme de tratament în trei etape şi este potrivită pentru toate tipurile de piele. Prima etapă a tratamentului prevede curăţarea și purificarea tenului cu ajutorul Gelului Spumant Purifiant și măștii purificatoare sau a benzilor pentru puncte negre. Cremele Gel Sebum Control și Crema Ultra Activa sunt utilizate în etapa următoare, pentru calmarea și matifierea tenului, iar Crema CC Matifianta maschează şi ultimele imperfecţiuni ale pielii

Gama poate fi folosită cu succes și în formula unui kit de tratament cosmetic, format din Gelul Spumant Purifiant, Crema gel Sebum-Control şi Crema ultra-activă. Gerovital Stop Acnee

Prietena mea este foarte mulțumită de ele, de atunci au trecut 3 ani. Încă radem reciproc, ea arată ca un Rudolf, eu arat ca și cum am plâns și vreau sa bat pe cineva. De atunci, in pozele pentru permis și facultate avem amândouă un ten perfect sănătos!

Acest articol a fost scriu pentru SuperBlog 2017.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

