Brașov prin ochii mei

Mă încântă Brașovul pentru misterul pe care îl învăluie, pentru aerul curat și priveliștea uimitoare🏔🏞🌲Se spune că orașul ascunde mai multe tuneluri secrete care-l străbat. În jur de 4, folosite pe vremuri pentru a ascunde bogățiile orasului, proviziile sau pentru a se ascunde de invadatori. Majoritatea au fost acoperite in timp sau, cel puțin așa se spune. Pentru vizitatori este o curiozitate care ii atrage ca un magnet și îi face să revină an de an.

L-am revizitat pentru a nu știu câta oară, weekend-ul trecut, împreuna cu un grup de prieteni, ne-am decis in câteva minute la un fresh după muncă, sa facem o mini escapadă.

Este unul dintre orașele mele preferate din România. Un sejur în Brașov Îți încarcă bateriile, te relaxează și in același timp te pregătește pentru un Weekend plin.

Cel mai mult ador sa ma trezesc dimineața cu o priveliște de un verde crud ce se împreunează cu un albastru deschis, o adiere plăpândă și un miros de cafea! In general, sunt foarte atenta la acest detaliu și contează foarte mult unde aleg sa-mi petrec acele câteva nopți în Brașov.

De data aceasta am ales un hotel care ne-a impresionat foarte mult. De ce? Pentru ca sunt extrem de atenți la detalii și respectuoși cu toți clienții. Am petrecut un Weekend alături de încă câțiva prieteni la Hotel Royal Poiana BrașovHotelul Poiana Brașov este situat chiar in stațiunea Poiana Brașov, în apropierea lacului Miorița și la 1km de teleschi.

De câte ori venim, ne păstram un traseu, de la care ne abatem foarte rar. După ce luam micul dejun la hotel ne îndreptam spre oraș.

Începem cu strada Republicii, unde ne plimbam in timp ce admiram arhitectura caselor și ne îndreptam ușor ușor spre Piața Sfatului. Ajunși acolo mai facem câteva ture de piața , privim Casa Sfatului iar dacă e deschis vizitam și Muzeul de Istorie apoi ne așezăm să bem un fresh de portocale și sa mâncam un croissant.

Relaxați și dornici de plimbare ne îndreptam spre simbolul Brașovului, Biserica Neagra ce are o arhitectura gotica impresionanta. Costa foarte puțin sa o vizitați.

Un loc pe care l-am vizitat de mică este Strada Sforii, loc in care radem și ne facem cele mai hazlii poze. Este cea mai îngusta strada și încap maxim 2 oameni deodată, asta dacă merg îngrămăditi. Am aflat de curând ca a fost un simplu coridor pentru pompieri, coridor care ii ajuta foarte mult in intervențiile de urgență. Simpatic.

Nu in ultimul rând vizitam Turnul negru, care ne permite sa urcam și sa facem adevărate poze bune de pus in revista cu un peisaj al orașului Încântător. Pozele in grup sau cuplu sunt nelipsite.

Un restaurant cu mâncare specifica este tot ce avem nevoie iar apoi, ne întoarcem la Hotel.

Pentru ca unul dintre prietenii noștri au copii, locul de joaca de la hotel este perfect pentru cei mici. Noi alegem sa ne întrecem la darts și biliard in timp ce copiii se joaca liniștiti. Faptul ca avem posibilitatea sa ne întrecem in punctaje ne face sa revenim cu drag in acest loc, tot timpul luandu-ne revanșa.

Oamenii de aici sunt extrem de amabili si ne fac sa ne simțim ca la noi acasă. Ba chiar am descoperit și pagina lor de Facebook unde găsiți mai multe poze Hotel Royal Poiana Brașov iar aici găsiți despre cazare și orice alt detaliu care v-ar putea interesa Cazare Hotel Poiana Brașov Ne-am bucurat de un Weekend plin de activități, intr-un loc cu o priveliște care se pliază pe gusturile mele, cu niște oameni calzi care mereu îți sar in ajutor.

Pe scurt, va recomand cu încredere serviciile lor! E unul dintre putinele hoteluri din Brașov care se pliază și pe gustul familiilor și pe cel al tinerilor având capacitatea sa le mulțumească nevoile tuturor in același timp dar intr-un mod diferit!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

