CeraVe Blemish Control

CeraVe este brandul de îngrijire a pielii recomandat de dermatologi, pe care toată lumea îl iubește. Are produse eficiente, simple, cu listă curată de ingrediente și foarte accesibile la preț. 💙

Foarte bucuroasă am fost când am primit prin curier, spre testare, noua gamă CeraVe Blemish Control.

Această gamă ar ajută la reducerea imperfecțiunilor și îmbunătățirea aspectului porilor, în timp ce restabilește bariera naturală a pielii.

Am primit două produse menite să-mi îmbunătățească tenul mixt spre gras:

🔹 Gel de Curățare Spumant Anti-Imperfecțiuni cu 2% Acid Salicilic

🔹 Gel Anti-Imperfecțiuni cu AHA și BHA

Sunt deja familiarizată cu produsele CeraVe, și mă bucur că a apărut această gamă și la noi. Folosesc gelul de curățare atât în rutina de dimineață cât și seara. Am observat că nu-mi irită pielea, nu o usucă și mă scapă de micile imperfecțiuni, reducând vizibil porii.

Gelul Blemish Control, l-am introdus doar în rutina de seară, la recomandarea lor, întrucât conține alfahidroxiacizi care pot crește sensibilitatea pielii la lumină. Se recomandă să se utilizeze împreună cu un SPF dimineața pentru a evita posibilele iritații. Aplic o cantitate mică, moderată în fiecare seară în zona T și zona cu probleme iar dimineața tenul meu este mult mai curat și se simte că îmi reglează excesul de sebum.

Produsele s-au ridicat la așteptările mele fiind un brand în care am cea mai mare încredere, atunci când doresc să achizițonez ceva pentru tratarea micilor imperfecțiuni ale tenului.

Sunt curioasă să aflu dacă si voi ați încercat aceste produse 🙂 Dacă nu, alergați astăzi la cel mai apropiat magazin sau farmacie să le testați pentru că nu o să regretați!

Mulțumesc CeraVe și Buzz Store România!🤍

Sper că v-a plăcut review-ul meu de astăzi și vă aștept să mă urmăriți în continuare aici sau și pe paginile de Instagram, Facebook și TikTok!

Vă îmbrățișez virtual, A!

Lasă un comentariu

Lansează un blog la WordPress.com.

SUS ↑